09:53 Наказ № 238 Додатки | |
Додаток 1 Затверджено Наказ головного управління освіти і науки від 15.09.11 № 292 Нормативні документи щодо визначення порядку дій під час несприятливих природнокліматичних умов Відповідно до п.9.20. Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (далі – ДСанПіН) при зниженні температури повітря до мінус 20°С, при швидкості руху повітря більше 5 м/с і при підвищенні вологості вище 80% для учнів початкових класів та при температурі повітря мінус 24°С – для учнів 5-12 класів органи місцевої виконавчої влади приймають рішення про призупинення навчання учнів. Згідно з п.5.5. ДСанПіН у приміщеннях загальноосвітніх навчальних закладів (далі – ЗНЗ) вологість повітря має бути 40-60%, температура повітря в класах і кабінетах – 17-20°С, у навчальних майстернях – 16-18°С, у спортивному залі – 15-17°С, у роздягальнях при спортивному залі – 19-23°С, в актовому залі – 17-20°С, у бібліотеці – 16-18°С, у медичних кабінетах – 21-23°С, у рекреаціях – 16-18°С, у спальних приміщеннях – 18-20°С, в умивальних – 20-23°С, у вестибюлі, гардеробі – 16-19°С, у туалетах – 17-21°С, у душових – не нижче 25°С. Рішення про призупинення в навчальних закладах навчально-виховного процесу приймається районними (міськими) органами виконавчої влади за поданням головного санітарного лікаря відповідної території (розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2003 №705 "Про заходи щодо профілактики грипу та інших гострих респіраторних захворювань”). У разі призупинення навчального процесу керівники місцевих органів управління освітою та ЗНЗ повинні вжити заходи щодо забезпечення виконання в закладах навчальних програм і недопущення фактів перевантаження школярів. Згідно зі ст. 16 Закону України "Про загальну середню освіту”, п. 26 Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 778, заклади освіти у зв’язку з кліматичними умовами за погодженням із районними (міськими) відділами освіти мають право вносити зміни до структури навчального року та графіку учнівських канікул. При цьому залишається незмінною загальна кількість навчального часу, що обумовлюється виконанням навчальних програм (у ЗНЗ І ступеня – 175 робочих днів, ІІ-ІІІ ступенів – 190). Тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менше як 30 календарних днів (ст. 16 Закону України "Про загальну середню освіту”, п. 42 Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 778). Додаток 2
Затверджено Наказ головного управління освіти і науки від 15.09.11 № 292 . Заходи з підготовки та проведення Тижня знань з безпеки життєдіяльності в закладах освіти Київщини Понеділок: «Абетка безпеки дитини». 1.Оновлення куточків «Безпека дитини». 2.Оголошення про Тиждень безпеки дитини. 3.Тематична виставка літератури, періодичних видань, матеріалів з досвіду роботи, кращих малюнків дітей. 4.Лекція для батьків «Дитячий дорожньо-транспортний травматизм. Умови запобігання». 5.Ознайомлення з інформаційною наочністю «Дитина і вулиця». Вівторок: «Безпека на вулиці». 1.Бесіди: – «Машини на нашій вулиці»; «Ти – пасажир»; «Дорога до школи»; «Небезпечні ситуації на дорогах, хто їх створює?»; «Стій! Увага! Йди!»; «Знаки дорожнього руху»; «Пам’ятай ці застереження!». 2.Дидактична гра «Червоний. Жовтий. Зелений». 3.Рухлива гра «Пішоходи та автомобілі». 4.Гра «Безпека на дорозі». 5.Заняття «Дорожні знаки – азбука для водіїв і пішоходів». 6.Заняття «Знаєш правила дорожні – тоді в путь рушати можна». 7.Моделювання ситуацій безпечної поведінки на вулиці. 8.Цільова екскурсія до проїжджої частини дороги, на зупинки автотранспорту, пішохідного переходу. 9.Конкурс малюнків «Діти і вулиця». Середа: «Вогонь – друг, вогонь – ворог». 1.Бесіди: – «Легенди та перекази про виникнення вогню»; «Значення вогню для людини»; «Шкода і збитки, які зазнають люди від вогню»; «Про пожежників, їх відвагу, користь цієї професії»; «Про добро і зло вогню». 2.Заняття: – «Щоб не сталося біди»; «Наші помічники» (як поводитися з праскою, газовою плитою, т.і.); «Якщо виникла пожежа»; «Герої-рятівники завжди поряд»; «Безпечна поведінка з електроприладами». 3.Ігри-тренінги: – «Як боронитися від вогню? Дій так…»; «Якщо виникла пожежа». 4.Моделювання ситуацій та їх вирішення: – «Безпечна поведінка з вогнем»; «Пожежонебезпечні предмети»; «Вибухонебезпечні предмети». 5.Цільова екскурсія до найближчої пожежної частини. 6.Конкурс малюнків «Добрий і злий сірничок». 7.У кабінеті медсестри. Перша елементарна допомога при опіках. 8.Ігри-естафети: «Пожежники», «Перша допомога». 9.Театральна вистава «Кицькин дім». 10.Читання та обговорення оповідань, казок. Четвер: «День здоров’я» . 1.Бесіди: – «Щоб бути здоровим»; «Особиста гігієна»; «До чого можуть призвести шкідливі звички»; «Поведінка і здоров’я»; «Отруйні речовини»; «Джерельце здоров’я»; «Здоров’я і харчування»; «Рух і здоров’я». 2.Заняття: «Бережи і зміцнюй здоров’я»; «Корисні та шкідливі звички»; «Природа – друг, коли ти її добре знаєш»; «Вітаємо мило духмяне і рушничок полотняний». 3.Дидактична гра: – «Що і коли треба робити»; «Щоб здоров’я добре мати, про здоров’я треба дбати»; «У кого що болить». 4.Сюжетно-рольова гра: «Сім’я» ( закріплення набутих знань щодо ведення здорового способу життя). 5.Моделювання ситуацій: – «Про послідовність дій щодо дотримання розпорядку дня»; «Уроки чистоти». 6.Прислів'я, приказки, загадки. 7.Читання й обговорення казок та оповідань. 8.Спортивні ігри. Рухливі ігри з м’ячем «Хто далі стрибне». 9.Виставка дитячих малюнків: «Лікар Айболить». 10.Батьківські збори: «Рости здоровим, малюк». Сезонні пам’ятки. П’ятниця: «Сам вдома». 1.Бесіди: – «Безпечна поведінка вдома»; «Коли електричний струм небезпечний для дитини»; «Якими електричними приладами ти користуєшся самостійно»; «Що таке евакуація?»; «Знайомі та незнайомі люди»; «Якщо ти відчув запах газу, то…»; «Коли вода становить небезпеку»; «Будь уважним, коли користуєшся голками, цвяхами, шпильками». 2.Заняття: – «Тимчасове вимкнення електричного світла»; «Правила користування електричними приладами»; «Правила , яких слід дотримуватись з незнайомцями»; «Безпека з газом»; «Допоможи собі сам»; «Небезпечні речовини вдома»; «Розваги вдома»; «Ваша квартира»; Закріплення знань телефонних номерів служб порятунку. 3.Дидактична гра : – «Свої-чужі»; «Морозенко – вартовий»; «Містер Міксер»; «Диво-пічка»; «Хороші та погані іграшки». 4.Моделювання ситуацій та їх вирішення: – скласти діалог між «потерпілим» і «оператором» служби 101; як надавати собі чи комусь першу медичну допомогу? розкажи, чому не можна впускати в оселю незнайомця. 5.Сюжетно-рольова гра «Вибирай безпечні ігри і заняття вдома». 6.Екскурсії. 7.Малювання. Розфарбовування схематичних малюнків із зображеннями небезпечних побутових ситуацій. 8.Робота з батьками: – обговорити з батьками питання про безпечні місця вдома для гри дітей; ознайомлення батьків з пам’ятками щодо безпечного побуту; як користуватися дітям комп’ютером чи телевізором. | |
|
Всього коментарів: 0 | |